معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل بیش از ۲۱۰۰ پرونده تخلف پس از اجرای طرح اصلاح مصرف سوخت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 20 January 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از مهر،جلال عزتی درباره برخورد با متخلفین طرح اصلاح مصرف سوخت اظهار داشت: این طرح از بیست و پنج آبان ماه اجرا شده و تاکنون ۲۱۸۳ پرونده در این رابطه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۲۴۲۹ فقره پرونده مختومه شده است، افزود: میزان محکومیت این متخلفین ۲۶۶ میلیارد ریال بوده است.

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین از آژانس‌های مسافربری در راستای جلوگیری از افزایش قیمت بازرسی به عمل آمده است.

عزتی گفت: عده‌ای از دلال‌ها به فروش سهمیه کارت‌های سوخت پرداختند بر همین مبنا جایگاه‌های سوخت توسط تیم بازرسی، مورد نظارت قرار گرفت.

تشکیل هشت پرونده به جرم عرضه سوخت خارج از شبکه

وی با بیان اینکه این دلالان هر لیتر سوخت را به نرخ ۲,۵۰۰ تومان می‌فروختند، عنوان داشت: هشت پرونده تخلف تشکیل شده که به مقدار سوختی که عرضه کرده‌اند به جرم عرضه سوخت خارج از شبکه جریمه شدند.

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: قانون در برخورد با متخلفین طرح مذکور اجازه می‌دهد بار اول سهمیه این افراد قطع شود.

این مسئول گفت: ۱۰ اکیپ بازرسی از زمان اجرای قانون مذکور به رصد بازار میوه و تره بار و برخورد با متخلفین پرداخته و نیز از مراکز توزیع مواد غذایی و انبارها بازدید به عمل آمده است.

تشکیل شعبه سیار رسیدگی به تخلفات در میدان میوه و تره بار

وی افزود: درصدد تخصیص شعبه‌ای سیار در میدان میوه وتره بار کرمانشاه هستیم.

عزتی بیان کرد: هر روز صبح جلسه فوق العاده قرارگاه رصد و نظارت بر بازار با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی و سازمان صمت تشکیل می‌شود.

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: کشیک‌های تعزیرات حکومتی صبح و عصر با تخصیص یک شعبه اختصاصی جهت تسهیل و تسریع در امور به بازرسی می‌پردازند.

عزتی درباره انتقاد استاندار به تعزیرات حکومتی نیز خاطرنشان کرد: این سازمان در حوزه نظارت، تأمین و توزیع میوه مسئولیتی ندارد بلکه مسئولیت بر عهده جهاد کشاورزی، سازمان صمت و اتاق اصناف است و پس از ارجاع تخلفات، موارد در تعزیرات حکومتی بررسی می‌شود.

 

،

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار