مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه هزینه بیمه شدگان استان در سال جاری را بیش از ۲۶۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۰ درصد مطالبات به مراکز درمانی استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 21 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث مظفری ، با اشاره به هزینه بیش از 2600 میلیارد ریالی بیمه شدگان بیمه سلامت در هشت ماهه ابتدای سال گفت: از این میزان 2100 میلیارد ریال مربوط به مراکز درمانی دانشگاه و 520 میلیارد ریال مربوط به مراکز غیردانشگاهی است.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 80 درصد این هزینه ها به مراکز درمانی استان، گفت: در سال جاری تاکنون 2150 میلیارد ریال برای پرداخت هزینه های بیمه شدگان استان تخصیص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار جهت پرداخت هزینه درمان بیمه شدگان بیمه سلامت در وجه مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

وی افزود: با توزیع این اعتبار در میان مراکز درمانی هم اکنون تمام مطالبات مراکز درمانی غیردانشگاهی از جمله داروخانه های بخش خصوصی تا پایان مهرماه پرداخت شده است.

مظفری تصریح کرد: همچنین از محل این اعتبار 70 درصد مطالبات مهرماه دانشگاه علوم پزشکی نیز پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: از محل این اعتبار بصورت علی الحساب مطالبات آذرماه نیز به حساب مراکز بهداشتی و درمانی روستایی واریز شده است .

مظفری یادآور شد: علیرغم محدودیت‌های بودجه‌ای، خوشبختانه پرداخت های سازمان بیمه سلامت به مراکز درمانی طرف قرارداد روال منطقی و قابل قبولی داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار