رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ظرفیت‌سنجی نیازهای اولیه صنایع، گفت: تغییر نرخ قیمت صنایع فلزی به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی مشکلاتی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 21 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته‌گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قراردادهای مدت موقت(مانند قراردادهای دائم) پرداخت سنوات که در پایان هر سال پرداخت می‌شود علی‌الحساب تلقی شده و باید در زمان قطع همکاری با کارگر، براساس آخرین حقوق به کارگر پرداخت شود.

وی این رای را سبب لطمه زدن به کار کارفرمایان دانست و گفت: این موضوع را از طریق کانون کارفرمایان استان به کانون کارفرمایان ایران و به وزارت کار و در شورای اشتغال مطرح می‌کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به مشکلات و تغییر نرخ قیمت به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌سازه‌های مصرفی اشاره کرد و و افزود: تغییر نرخ قیمت را با صنایع فلزی مورد بررسی و راهکارهای تامین را پیشنهاد می‌کنیم.

شکری خاطرنشان کرد: نیازهای اولیه صنایع ظرفیت‌سنجی می‌شود هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم که به صورت کلی خرید انجام پذیرد و به وزارتخانه هم در خواست می‌دهیم که برای بخش صنایع سهمیه در نظر گرفته شود یا به صورت مچینگ توضیح شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار