مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۹۲ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 21 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حسن عزیزی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال شهرستان هرسین با سهمیه مصوب ۱۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان که به طور کامل تخصیص داده شده بیشترین جذب اعتبارات و سرپل ذهاب با ۲۷ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان کمترین جذب اعتبار را داشته است.

وی افزود: در شهرستان هرسین ۸۴۵ طرح با اشتغال ۱۸۳۷ نفر پیش پذیرش شده و در این میان ۷۱۷ قرارداد به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان منعقد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲۷ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای اجرای ۷۰۷ طرح پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه اشتغال طرح‌های پرداختی ۱۲۲۶ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۱۵۳ درصد است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب نیز ۱۰۹ طرح با پیش بینی اشتغال ۳۲۰ نفر پیش پذیرش شده است.

عزیزی با بیان اینکه ۷۴ قرارداد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان منعقد شده است، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان برای اجرای ۷۲ طرح پرداخت شده است.

وی اشتغال طرح‌های پرداختی را ۱۸۰ مورد اعلام و عنوان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۴۵ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از شهرستان هرسین، کنگاور با عملکرد ۱۳۹ درصدی، صحنه با ۱۳۰ درصد، روانسر با ۱۱۳ درصد، گیلانغرب با ۱۰۱ درصد و قصرشیرین با ۱۰۰ درصد بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص دادند.

این مسئول ادامه داد: کرمانشاه با عملکرد ۹۲ درصدی پرداخت، دالاهو با ۹۲ درصد، اسلام آبادغرب با ۹۱ درصد، پاوه با ۸۹ درصد، سنقر با ۷۷ درصد، جوانرود با ۶۶ درصد و ثلاث باباجانی با ۵۲ درصد د ر رده‌های بعدی قرار دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مجموع سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر استان کرمانشاه ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: چهار هزار و ۷۷۱ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه هزار و ۴۳۴ قرارداد به مبلغ ۳۷۵ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان منعقد شده و در این میان ۳۲۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۳۳۴ طرح پرداخت شده است.

این مسئول اشتغال طرح‌های پرداخت شده را پنج هزار و ۹۰۴ نفر اعلام و عنوان کرد: میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر نسبت به میزان تخصیصی ۹۲ درصد است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار