استاندار کرمانشاه گفت: باید برای جوانان برنامه ریزی شود که در این راستا همکاری دستگاه های اجرایی برای برنامه های جوانان لازم و ضروری است.
کد خبر: ۸۱۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 22 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ‌هوشنگ بازوند در جلسه ستاد ساماندهی جوانان اظهار کرد: جوانان نیازمند برنامه ریزی در حوزه های مختلف هستند، انتظار می رود دستگاه  های اجرایی برنامه ها را پیگیری و عملیاتی کنند. 

 

وی افزود: لازم است در این راستا جوانان از نظر مقاطع تحصیلی، مهارت ها و رشته های مختلف تفکیک شوند تا برنامه ریزی های دقیق تری صورت گیرد. باید برای تمام جوانان در سنین مختلف نیز برنامه تبیین شود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: انتظار می رود برنامه های مذکور برای سال 99 شفاف و مشخص شود و این امر به ما کمک می کند که تمامی دستگاه های اجرایی را در راستای اجرایی کردن برنامه ها به کار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه های اجرایی در این امر دخیل اند، خاطر نشان کرد: آغاز کننده این برنامه ها ورزش و جوانان است و لازم است در این امر تسریع به عمل آورد.

بازوند با بیان اینکه هر استان جوانان خاص با ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، عنوان کرد: باید برای هر شهر یا استانی با توجه به ظرفیت های موجود برنامه ریزی شود. ما نیز در استان خود موظفیم مشکلاتمان را با تلاش ها و ظرفیت های داخل استان حل کنیم، به واقع به این خودباوری برسیم و صرفا در انتظار کمک وزارت خانه ها نباشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان یادآور شد: صدا و سیما در زمینه اخبار و بسیاری جهات بسیار فعال است و جای قدردانی دارد اما باید با برنامه های نشاط جوانان و توسعه بیشتر استان همراه باشد.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار