استاندار کرمانشاه گفت: معاونان وزارت راه و شهرسازی بارها وعده دادند که بزرگراه کرمانشاه_ کامیاران را تکمیل می‌کنند، ولی هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد و متاسفانه شاهد کشته شدن مردم در جاده‌های این مسیر هستیم.
کد خبر: ۸۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ، هوشنگ بازوند امروز در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استان، اظهار داشت: طبق آمار ارائه شده متاسفانه طی 9 ماهه اخیر تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر کرمانشاه افزایش داشته و تعداد شهروندهای جانباخته، 31 نفر بیش از مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید بر این موضوع که این افزایش آمار قابل قبول نیست، عنوان کرد: این افراد دارای همسر و فرزند بوده‌اند و با از دست رفتن آن‌ها خانواده‌های بسیاری عزادار شده‌ و دچار مشکلات حاد شده‌اند.

با مقصران افزایش آمار کشته‌های تصادفات درون‌شهری، قاطعانه برخورد می‌کنیم

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کمیته‌ای مرکب از بازرسی استانداری، پزشکی قانونی، پلیس، نماینده شورای شهر و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط باید دلایل افزایش آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری را به طور کامل بررسی کرده و ظرف 10 روز این گزارش را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران این موضوع، اظهار داشت: هر مجموعه‌ای در این زمینه مقصر شناخته شود با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

نماینده عالی دولت در شورای ترافیک استان کرمانشاه تاکید کرد: اگر شورای ترافیک مصوبه‌ای را به شهرداری در مورد رفع مشکلات نقاط پرحادثه ابلاغ کرده و اجرایی نشده است، بی‌گمان شهرداری باید جوابگوی عملکرد خود باشد.

وی عنوان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی با این بهانه که مردم از روی نرده‌ها می‌پرند، از نصب نرده در مسیرهای مصوب شده اجتناب می‌کنند.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: با این بهانه‌های الکی نمی‌توان جان‌باختن شهروندان در تصادفات درون شهری و داغدار شدن ده‌ها خانواده را توجیه کرد.

بازوند تاکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون، شورای ترافیک موظف است ظرف 48 ساعت برنامه‌ای مناسب برای کاهش و کنترل سوانح رانندگی در اسفندماه و فروردین‌ماه ارایه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه بزرگراه کرمانشاه _ کامیاران اظهار داشت: معاونان این وزارتخانه بارها وعده دادند که این بزرگراه را تکمیل می‌کنند، ولی هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد و متاسفانه شاهد کشته شدن شهروندان در جاده‌های این مسیر هستیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار