مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماه سپری شده از سال‌جاری، سینما آزادی با توجه به یک سالنه بودن آن، توانست با اکران ۲۸ فیلم به جمع رکوردداران فروش میلیاردی اضافه شود.
کد خبر: ۸۱۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،محمدجواد کنجوری اظهار داشت: سینما آزادی کرمانشاه از ابتدای سال تاکنون در مجموع 28 فیلم را روی پرده برده که فیلم سینمایی مطرب با 165 میلیون تومان فروش بیشترین سهم را داشته است.

وی به حضور بیش از 128 هزار مخاطب طی 9 ماه سپری شده از سال‌جاری در این سینما تک سالنه اشاره و بیان کرد: مجموع فروش سینما آزادی طی مدت مذکور از مرز یک‌میلیارد تومان گذشته است.

مدیر امور سینمایی استان کرمانشاه فروش سینما آزادی را طی سال گذشته 820 میلیون تومانی اعلام کرد و افزود: امسال توانستیم در این سینما به رشد 37 درصدی فروش و افزایش 20 درصدی مخاطب برسیم.

وی از پردیس شدن سینما آزادی کرمانشاه تا پایان سال‌جاری خبر داد و افزود: این سینما در طرح توسعه سینماهای کشور با توسعه فضای و افزایش 2 سالن وی.آی.پی، با تبدیل شدن به پردیس سه سالنه امکان اکران فیلم‌های بیشتر و متنوع‌تری را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به سینما در کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

کنجوری با اشاره به بهسازی سالن اصلی این سینما با تعویض تمامی صندلی‌ها و کف‌روش، گفت: با احداث پردیس سینمایی پیروزی و احداث چند سالن دیگر تا مدیر امور سینمایی استان پایان سال 1400 ظرفیت صندلی‌های سینمایی کرمانشاه افزایش پیدا خواهد کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار