فرماندار کرمانشاه گفت: ترویج صداقت در مدیریت، ترویج ورزش بانوان و دوری از افعال خلاف قانون در انتخابات محورهای است که سمن‌ها در راستای آن می‌توانند، فعالیت کنند.
کد خبر: ۸۱۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،فضل‌الله رنجبر امروز در جلسه‌ای که با حضور اداره ورزش و جوانان شهر کرمانشاه و تعدادی از اعضای سمن‌های کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های همچون دیوارنویسی، خرید و فروش رای و قومیت‌گرای در انتخابات بروز می‌دهد که جلوه خوبی ندارد و باید با آن‌ها به شدت مقابله شود و امیدوارم در این خصوص اقدامات خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: سمن‌ها باید در مقابل فرهنگ بی‌تفاوت بودن مقابله و برنامه‌های را تدوین کنند تا بی‌تفاوت بودن را در سطح جامع کاهش دهند.

فرماندار کرمانشاه گفت: ترویج صداقت در مدیریت، ترویج ورزش بانوان و دوری از افعال خلاف قانون در انتخابات محورهای است که سمن‌ها در راستای آن می‌توانند، فعالیت کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بانوان، گفت: ورزش همگانی به‌خصوص ورزش بانوان محوری است که سمن‌ها می‌توانند در آن برنامه‌ریزی کنند، چرا که ورزش همگانی و بانوان مسائلی هستند که در جامع به آن‌ها کم توجهی شده است.

مدیراداره ورزش و جوانان شهر کرمانشاه نیز،گفت: حدود 70 سمن در استان کرمانشاه ثبت شده‌اند که 30 واحد سمن از آن‌ها در محدوده شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند و اسال نیز چهار سمن ثبت شده و 10 سمن در حال ثبت سامانه است، این نشان از فعالیت بسیار موثر سمن‌های استان دارد.

اعظم سروری، یکی مسؤولان سمن‌های استان کرمانشاه، خواستار توجه خاص مسؤولان به مناطق حاشیه‌ای شهر شد و گفت: این بخش از شهر در برخورداری از امکانات، زیرساخت‌ها و فرهنگ ضعیف هستند.

کمیل نظری، دبیر یکی از سمن‌های استان کرمانشاه نیز در ادامه خواستار استفاده از توان مشورتی سمن‌ها در برنامه‌ریزی قسمت‌های مختلف مدیریتی استان در کنار فعالیت‌های اجرایی سمن‌ها شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار