مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از شناسایی ۱۰۲ نقطه حادثه‌خیر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر، فریبرز کرمی امروز چهارشنبه در شصت و دومین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمانشاه اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته نسبت به آشکار سازی نقاط پرحادثه اقدام‌کردیم و ۱۰۲ نقطه شناسایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: البته از ۷ سال پیش تاکنون فقط نقاط را شناسایی کردیم و امسال برای ۱۵ نقطه از این‌نقاط پر تصادف برنامه ریزی های لازم صورت گرفت و ۱۶ نقطه دیگر در مرحله اخذ قرارداد جهت رفع نواقص هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر جاده‌های استان به ۳۰ دوربین ثابت ثبت تخلف و ۳۰ دوربین سیار مجهز شده اند و ۳۰ دوربین دیگر نیز خریداری کردیم.

وی از تهیه و تدوین طرح جامع تصادفات و شرح خدمات خبر داد و گفت: به طور جدی این مساله در حال پیگیری است.

کرمی تصریح کرد: کلیه راه‌هایی که در اوج بارندگی حادثه ساز می‌شوند شناسایی شدند و در صدد رفع نواقص و مشکلات آنها هستیم.

وی با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای طی ۹ ماه اخیر گفت: در ماه‌های تیر و مهر این افزایش نمود بیشتری دارد که در حال آسیب شناسی هستیم که بتوانیم این مشکل را حل و فصل کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خواب آلودگی و سرعت بالا را مهمترین عامل اصلی در تصادفات عنوان کرد و افزود: با ارائه آموزش‌های لازم و ارائه راهکارها باید این مهم مدیریت شود.

‌ این مسئول خاطر نشان کرد: در ۳ محور بیستون- صحنه، قزانچی- کامیاران و قزانچی- روانسر آمار تصادفات بالاست که باید به طور جدی مورد آسیب شناسی و بررسی قرار بگیرد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار