استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل بانک ملت خواستار شد؛
استاندار اصفهان در دیدار با مدیرعامل بانک ملت خواستار کمک و حمایت سیستم بانکی کشور از سرمایه گذاران به خصوص در طرح های انتقال آب و پروژه های ریلی استان شد.
کد خبر: ۸۱۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 22 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان در دیدار محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت با ایشان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مسئولان این بانک برای حل مسائل بانکی اظهار داشت: خوشبختانه کارهای خوبی در این خصوص انجام شده ولی انتظار بیشتری از مجموعه مدیریت بانک ملت می رود.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل دوری اصفهان از پایتخت، برخی از مسئولان تنها نقاط آباد شهر و استان مثل اطراف زاینده رود را می بینند در صورتی که نقاط آسیب پذیری نیز در اصفهان وجود دارد.

استاندار اصفهان  تصریح کرد: باید شرایط تولیدکنندگان در وضعیت سخت تحریم ها را درک کنیم اما جسارت مدیران گرفته شده است.

وی با تاکید بر ایجاد فضای رقابتی بین بانک ها، اضافه کرد: نشاط و امید آفرینی باید در مسائل بانکی بیشتر ایجاد شود در همین راستا از بانک ملت انتظار داریم در خصوص مسائل مربوط به آب که بزرگترین معضل استان است، وارد عمل شود.

رضایی یاد آور شد: چند طرح بزرگ آبی، قطار سیرالسیر اصفهان به تهران، قطار شهری اصفهان به خمینی شهر، قطار شهری اصفهان به نجف آباد و قطار شهری اصفهان به شاهین شهر، آماده سرمایه گذاری است تا بتوان از آن ها برای رفع مسائل و مشکلات در استان اصفهان و آبادانی هرچه بیشتر این استان، بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: ۸۱ درصد فرش ماشینی کشور در استان اصفهان به ویژه آران و بیدگل تولید می شود که نگاه ویژه تر، مسئولان کلان کشور را برای توسعه و اشتغال زایی هرچه بیشتر این صنعت مهم ، می طلبد.

مدیرعامل بانک ملت نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این بانک، گفت: تلاش می کنیم با توجه به شعار رونق تولید، در مسیر اشتغال زایی و رفع موانع تولیدکنندگان گام برداریم.

وی افزود: هدف بانک ملت، حمایت از صاحبان صنایع و تلاش و زمینه سازی برای اقتصاد مولد است و از پروژه هایی که در راستای توسعه پایدار باشد حمایت می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار