مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی‌ و پیگیری مناسب‌سازی استان کرمانشاه گفت: با توجه به وجود الزامات قانونی برای انجام شاخص‌های مناسب‌سازی فضاهای عمومی و اداری، در صورت اهمال از دادستانی درخواست می‌کنیم به عنوان مدعی‌العموم به این قضیه ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۱۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،نرگس کیانی در جلسه ستاد مناسب سازی استان در استانداری کرمانشاه ضمن تبیین مفاد آیین نامه اجرایی ماده سه قانون حمایت از حقوق معلولان مصوبه جدید هیات وزیران، اظهارداشت: آیین نامه مربوط به ارزیابی وضعیت مناسب سازی فضاهای اداری ویژه جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ به همه دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده تا براساس آن به انجام مناسب سازی فضاهای اداری بپردازند.

مسوول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کرمانشاه خاطرنشان ساخت: سامانه ۱۳۷ شهرداری و همچنین سامانه معبر به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ برای طرح مشکلات شهروندان در حوزه مناسب سازی معابر و اماکن عمومی، محیط های شهری و ساختمان های اداری در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان مستقر در بهزیستی آماده پیگیری موضوعات طرح شده در این سامانه از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی ربط می باشد.

کیانی همچنین از آمادگی بهزیستی برای عقد تفاهم نامه همکاری بین بهزیستی به عنوان دبیرخانه ستاد مناسب سازی استان با دیگر ادارات و ارگان ها برای انجام مناسب‌سازی‌ فضاهای محیطی برای سهولت در تردد معلولین و جانبازان خبر داد و گفت: طبق توافقی که بین بهزیستی با اداره کل اوقاف و امور خیریه به عمل آمده است، مقرر شده در مرحله اول بقاع متبرکه شاخص و سطح یک استان مناسب سازی شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار