معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از آماده‌باش کامل ۱۵۰۰ نیروی شهرداری جهت انجام عملیات برف‌روبی در سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،خسرو عیساییان اظهار کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری از صبح روز گذشته(چهارشنبه) با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و تا پایان بارش و حل مشکلات شهری در آماده‌باش کامل خواهند ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری، عیساییان ادامه داد: ۱۲ دستگاه خوردرو سنگین تیغه برف‌روب و ۲۰ دستگاه گریدر در حال حاضر در حال انجام خدمت‌رسانی به همشهریان در سطح شهر هستند و ۳۰ دستگاه کمپرسی با شن و نمک بارگیری شده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به استقرار سایت‌های برف‌روبی در سطح شهر افزود: هشت سایت ثابت برف‌روبی در سطح مناطق هشت‌گانه احداث شده و سعی شده سایت‌های سیار دیگری در معابری که شیب‌دار هستند، فعال باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل عبور مرور خاصی در سطح شهر گزارش نشده، گفت: مخازن دپو شن و نمک در سطح شهر آماده شده تا در صورت بروز مشکل از انها استفاده شود.

عیساییان افزود: با توجه به حجم بالای بارش‌ برف در سطح مناطق چهار و هشت، از شهروندان تقاضا داریم از تردد غیرضروری خودداری کنند تا خدمت‌رسانی توسط مجموعه شهرداری به نحو احسن و سریع‌تر انجام شود.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ و یا شماره تماس‌های ۳۷۲۹۲۹۰۰ و ۳۷۲۹۳۱۰۰ تماس بگیرند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار