معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه طی روزهای آتی کاهش خیلی چشمگیری که قبلا پیش‌بینی شده بود در دمای هوا نداریم، گفت: کاهش دما بین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد خواهد بود و برای سه شب آینده دمای اکثر نواحی استان زیر صفر می‌رود.
کد خبر: ۸۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 25 January 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،علی محمد زورآوند ، با بیان اینکه قبلا پیش‌بینی شده بود برای روزهای آتی کاهش هفت تا هشت درجه‌ای دمای هوا را با ریزش هوای سرد داشته باشیم، افزود: هم اکنون بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد این کاهش به اندازه سه تا چهار درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وی این میزان کاهش دما را برای زمان کنونی کاملا طبیعی دانست و ادامه داد: این کاهش دما از امشب اغاز می شود و تا سه شب آینده و صبح های زود در سطح استان تداوم دارد.

به گفته معاون هواشناسی استان کرمانشاه، اگرچه دمای برخی نقاط استان ممکن است تا 10 درجه سانتی‌گراد زیر صفر نیز کاهش یابد، اما برای شهر کرمانشاه دمای منفی سه تا چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

زورآوند خاطرنشان کرد: بعد از این سه روز، دمای هوا دوباره افزایش خواهد یافت و این افزایش دما برای پنج تا شش روز ادامه دارد.

وی یادآور شد: طی روزهای آتی بارشی را نیز در سطح استان نخواهیم داشت.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار