مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام پزشکان بسیجی به مناطق محروم استان طی دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ 25 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،حامد بهرامیان، اظهار داشت: در آستانه دهه فجر سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدام به اعزام تیم‌های چند تخصصی به محله کمتر برخوردار ده بالای شهرستان هرسین می‌کند.

وی افزود: در این راستا ۹ پزشک متخصص و فوق تخصص قلب و آنژیوگرافی، اطفال، نفرولوژی، اولووژی، گوارش و کبد، متخصص زنان، داخلی، مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم مناطق محروم خدمات رسانی خواهند کرد.

استان کرمانشاه گفت: سه نفر پزشک عمومی، متخصص ارتوپدی و طب، اورژانس، روانشناس، ماما نیز به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

بهرامیان با تاکید بر اینکه تمامی خدمات به صورت رایگان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: خدماتی شامل معاینه زنان، انجام نمونه پاپ اسمیر و اکوکاردیوگرافی نیز به مردم مناطق محروم ارائه خواهد شد.

وی افزود: داروی صاحبان دفترچه‌هایی که با نسخ پزشکان اعزامی ممهور هستند رایگان است و در این میان با داروخانه‌های سطح شهرستان هرسین هماهنگی لازم به عمل آمده است.

بهرامیان خاطرنشان کرد: همچنین بیمارانی که نیاز به انجام عمل جراحی دارند به بیمارستان هرسین منتقل خواهند شد و بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان نسبت به انجام عمل آنها اقدام خواهد کرد.

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: مواردی از عمل‌های جراحی که امکان انجام آنها در شهرستان هرسین فراهم نشود در مرکز استان و به صورت رایگان انجام می‌شود.

بهرامیان گفت: تیم‌های اعزامی در روز دهم بهمن در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هرسین حاضر خواهند شد.

وی افزود: همچنین اکیپ‌های چند تخصصی پزشکان در روز پنجشنبه هفدهم بهمن به مردم کوزران خدمات رسانی می‌کنند.

بهرامیان با اشاره به اجرای طرح شهید رهنمون در هر ماه، بیان کرد: شانزهم بهمن نیز ۱۶ تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۹ تیم در شهرستان کرمانشاه و هفت تیم در شهرستان‌های تابعه خدمات رسانی خواهند کرد، عنوان کرد: در سطح شهرستان کرمانشاه این تیم‌ها در مسکن مهر بهزیستی، کرناچی، آناهیتا، باغ ابریشم، حکمت آباد، آقاجان، مراد آباد، ملاحسینی و ده پهن مستقر خواهند شد.

مسئول امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: همچنین این تیم‌ها به منطقه چشمه کبود هرسین، منطقه شهرستانی اسلام آبادغرب، خزل غربی و اسلام آباد کنگاور، چم زرشک ثلاث باباجانی، باینگان پاوه و بشیرآباد سنقر اعزام می‌شوند.

بهرامیان عنوان کرد: این تیم‌ها به همراه پزشک عمومی، پرستار، کارشناس بهداشت، روانشناس و ماما اعزام خواهند شد و بیماران از داروی رایگان بهره مند می‌شوند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار