معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی جشن موسیقی فجر از 24 تا 30 بهمن در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 26 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا؛مظفر تیموری ، با بیان اینکه این جشن موسیقی ارتباطی با جشنواره موسیقی فجر ندارد، گفت: جشن موسیقی فجر برنامه ای در راستای سلسله برنامه های بر امواج فرهنگ و هنر کرمانشاه است.

وی افزود: این جشن از 24 تا 30 بهمن ماه در کرمانشاه برگزار می شود و در آن چند گروه موسیقی کرمانشاهی به اجرای برنامه خواهند پرداخت و از آنجا که رقابتی میان گروه ها نیست این برنامه بصورت یک جشن و نه جشنواره برگزار می‌شود.

تیموری تصریح کرد: در کنار گروه‌های موسیقی کرمانشاهی، یک گروه موسیقی پاپ(آرش و مسیح) نیز در این جشن یک هفته‌ای اجرای برنامه خواهند داشت.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون سه تا چهار گروه کرمانشاهی برای شرکت در این جشن اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: قرار است اجرای گروه های دیگری نیز به این برنامه اضافه شود.

تیموری یادآور شد: تمامی اجراها در محل تالار انتظار برگزار شده و همه اجراها هم بلیت فروشی دارند.

وی افزود: افراد علاقمند برای شرکت در این جشن می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت بلیت تهیه کرده و یا بصورت حضوری به اماکن فروش بلیت که متعاقبا اعلام می‌شود، مراجعه کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص تفاوت این جشن با کنسرت‌های معمولی هم گفت: تجمیع اجراها از یک سو و تخفیف اعمال شده در قیمت بلیت‌ها برای بهره مندی تعداد بیشتری از مردم موجب شده اجرای این کنسرت ها در قالب جشن موسیقی فجر در نظر گرفته شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار