معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه از اجرای طرح کرامت در ۲۰ محله حاشیه‌ای کرمانشاه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سرهنگ بهرام میرزایی ، با اشاره به اجرایی شدن طرح کرامت در تعدادی از محلات حاشیه‌ای استان از دو سال گذشته، گفت: این طرح تاکنون در سطح 10 محله حاشیه‌ای اجرا شده و امسال تعداد محلات اجرای آن دو برابر شده و به 20 محله رسیده است.

میرزایی کنترل و کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد و طلاق را از اهداف اجرای طرح کرامت در محلات حاشیه‌ای عنوان کرد و افزود: طرح کرامت در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی ورود کرده و می‌کوشد تا چهره محرومیت را از محلات حاشیه‌ای بزداید.

معاون فرهنگی سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: تلاش می‌شود با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ساکنین محلات حاشیه‌ای را توانمند کرده و از این طریق به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون شاهد تغییرات مثبتی در محلات حاشیه‌ای بوده‌ایم، گفت: اجرای این طرح در سطح محلات حاشیه‌ای اثرات خوبی داشته و امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه ها در آینده شاهد تغییرات بهتری در این محلات باشیم.

میرزایی در ادامه با بیان اینکه موفقیت در اجرای طرح های اینچنینی نیازمند بالا بردن روحیه مطالبه گری مردم است، گفت: باید مقابله با معضلات اجتماعی مردمی شود، چون در صورتی می‌توان به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های اینچنینی امیدوار بود که مردم خودشان پای کار باشند.

وی با اشاره به در برنامه بودن تداوم اجرای این طرح، گفت: به دنبال افزایش خدمات در محلات حاشیه‌ای هستیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار