نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد انقلاب ما به دنیا صادر شده است.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت‌الله مصطفی علما امروز(هفتم بهمن) در گردهمایی کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه اسلام ناب دنیا را تکان می‌دهد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به تاسی از اسلام ناب زلزله‌ای در دنیا ایجاد کرده و امروز شاهد صادر شدن این انقلاب در تمام دنیا هستیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله علما اضافه کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری حاج قاسم و برگزاری مراسم بزرگداشت برای شهدای مقاومت در کشورهای مختلف و تظاهرات بی سابقه مردم عراق که ریشه در بیداری آنان داشت، نشان از این دارد که انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر ضرورت ورود آموزش و پرورش به حوزه تربیت دینی دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای کشور تاکید کرد و افزود: باید نسل جوان را بر مبنای اصول تربیتی دین مبین اسلام تربیت کرد.

آیت‌الله علما با تاکید بر اینکه باید دانش آموزان را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) تربیت کنیم، گفت: باید دانش‌آموزان را مثل "حاج قاسم" بار بیاوریم.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را یکی از نمونه‌های برجسته تربیتی دین مبین اسلام برشمرد و گفت: مگر چند نفر مثل حاج قاسم و با مبانی فکری او در دنیا داریم.

آیت‌الله علما با اشاره به تاثیرگذاری حاج قاسم، گفت: ایشان این تاثیرگذاری را نه پس از شهادت خود، بلکه از 30 سال گذشته داشته‌اند و این از برکات و آثار تربیتی دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: حاج قاسم هم خوب تربیت شده بود و هم به دنبال تربیت بود و گواه این مدعا اینکه ایشان اولین موزه جنگ کشور را برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در استان کرمان راه اندازی کرد و پس از آن دیگر استانها به دنبال ایجاد موزه جنگ رفتند.

آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه اخلاق و معنویت یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در این بیانیه بر اهمیت بار آوردن نسل جوان بر مبنای تربیت دینی تاکید کرده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار