آیت الله دژکام تاکید کرد: امروز هم، همین صباری و شکوری مردم ماست که ما را در عرصه های مختلف، موفق و پا برجا نگه داشته است که باید قدر این همراهی را بدانیم و دست از مقاومت برنداریم که اگر دست برداریم، شکست می خوریم.
کد خبر: ۸۱۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 31 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (جمعه 11 بهمن) در خطبه های نماز جمعه، گفت: گرایش انقلابی باید با توکل همراه باشد و توکل باید در حوزه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ما ایجاد شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: توکل دارای چند رکن است و انسان باید بداند تا خدا نخواهد ضرر و یا سودی به او نمی رسد و خدا صاحب اصلی همه چیز است و همه چیز را باید از او خواست.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: امروز ما با همین اعتقاد توحیدی و توکل بر خدای متعال، نباید چشممان به غربی ها باشد که تحریم ها را از کشور ما بردارند بلکه باید از خدا بخواهیم که خیر ما را تامین کند.

امام جمعه شیراز با تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر با اشاره به سخنان بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، عنوان کرد: آنچه موجب پیروزی این انقلاب بزرگ شد، همراهی و صبوری مردم ما بود.

آیت الله دژکام تاکید کرد: امروز هم، همین صباری و شکوری مردم ماست که ما را در عرصه های مختلف، موفق و پا برجا نگه داشته است که باید قدر این همراهی را بدانیم و دست از مقاومت برنداریم که اگر دست برداریم، شکست می خوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع زلزله اخیر در «دشت ارژن» و «خان زنیان»، گفت: شدت این زلزله آنقدر زیاد بود که پس لرزه های متعدد آن در شهر شیراز نیز محسوس بود اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

آیت الله دژکام ادامه داد: وقوع این زلزله، هشداری بود تا برای وقوع مخاطرات بزرگ طبیعی، خود را بیشتر آماده و مجهز کنیم تا در صورت نیاز بتوانیم امدارسانی سریع و موثری داشته باشیم که خوشبختانه این بار نیز با حضور نیروهای جمعیت هلال احمر، اورژانس و ... با سرعت خوبی به مردم زلزله زده، امدارسانی شد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت در انتخابات پیش رو، گفت: حضور شما مردم برای انتخاب اصلح و انتخاب خدمتگزاران واقعی انقلاب، در پای صندق های رای، وظیفه بزرگی است که باید در انجام آن بکوشید.

امام جمعه شیراز افزود: این انتخابات به یاری خدا و حضور مردم انقلابی، بار دیگر با موفقیت برگزار خواهد شد و شاهد زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی و حفظ خون شهدایی که از جان خود گذشتند، خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار