مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه تاکنون وعده های مسئولین برای حمایت از تیم هندبال این باشگاه محقق نشده، گفت: امیدواریم حمایت مسئولین نوشداروی بعد از مرگ سهراب نشود.
کد خبر: ۸۱۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر هندبال، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی دو ماهه رقابت‌های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: در مدت زمانی که به واسطه حضور تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک و جام ملت‌های آسیا، رقابت‌های لیگ تعطیل بود، فرصت خوبی پیش آمد تا تیم را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در اولین دیداری که روز گذشته(یازدهم بهمن) پس از پایان این تعطیلات برابر تیم ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب شهر اسلام آبادغرب داشتیم، توانستیم توانایی تیممان را به حریف قدرتمند اصفهانی نشان دهیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: تیم ذوب آهن از جمله تیم‌های باانگیزه و سرسخت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر است که برابر تیم‌های بزرگ بخوبی عمل کرده و تنها یک شکست آن هم برابر تیم نیروی زمینی کازرون دارد.

وی تصریح کرد: در این دیدار علیرغم اینکه چند بازیکن مصدوم داشتیم، اما بازیکنان ما برای کسب پیروزی هم قسم شدند و با همدلی و همکاری توانستند حریف را شکست دهند.

اعظم با ابراز رضایت از عملکرد خوب دروازه بان تیمش در این دیدار، اعلام کرد: اگر بخواهیم چند بازیکن برتر زمین را در این دیدار معرفی کنیم، یکی از آنها دروازه بان تیم ما بود که عکس العمل‌های به موقع و خوبی برابر حملات بازیکنان تیم حریف از خود نشان داد و مانع از گل زنی بیشتر آنها شد.

وی یادآورشد: هواداران تیم زاگرس هم در این دیدار به مانند دو سال گذشته برای تیم ما سنگ تمام گذاشتند و با تشویق‌های بی امان خود روحیه بازیکنان ما را بالا می‌بردند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در ادامه بابیان اینکه وعده‌هایی که مسئولین برای کمک به تیم ما داشته‌اند تاکنون محقق نشده، عنوان کرد: امیدواریم این حمایت‌ها نوشداروی بعد از مرگ سهراب نشود.

تیم زاگرس اسلام آبادغرب برابر تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 28 بر 21 به پیروزی دست یافت.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ قرار دارد و هفته آینده میزبان تیم صدرنشین نیروی زمینی کازرون خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار