امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی از اقتدار خوبی در دنیا برخوردار است، گفت: قبل از انقلاب هرگز چنین اقتدار و صلابتی نداشتیم.
کد خبر: ۸۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت الله مصطفی علما در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز(12 بهمن) با حضور استاندار و جمعی از مسئولین و مردم کرمانشاه در حسینیه شهدا برگزار شد، با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در 40 سال گذشته، افزود: امروز کمتر روستایی در مناطق دور افتاده استان کرمانشاه داریم که از نعمت گاز، برق و دیگر امکانات برخوردار نباشد و اینها همه خدمات نظام پس از انقلاب است.

وی ادامه داد: سخن گفتن از خدمات نظام در یک جلسه شدنی نیست، اما مسئولین باید در جلسات مختلف مردم را در جریان خدمات نظام بگذارند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه هدف امام خمینی(ره) از انقلاب پیاده کردن اسلام بود، ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شرایطی انقلاب را با همراهی مردم به پیروزی رسانید که تمام دنیا یا شرقی بودند و یا غربی.

وی همچنین با اشاره به قدرت نمایی سپاه با وجود تحریم‌ها پس از به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خواست مقام معظم رهبری و مردم، اظهار کرد: این سپاه تحریم شده توانست پاسخ کوبنده ای به جنایت آمریکا بدهد که نشان دهنده اقتدار کشور ما بود و این در حالیست که قبل از انقلاب این اقتدار را در دنیا نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به ضرورت حضور پررنگ مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: رای دادن هریک از ما رای دادن به اسلام است، لذا باید در انتخابات پیش رو حضور درخوری داشته باشیم.

وی ادامه داد: کمبودها و گرانی جای خودش را دارد و با این همه ظرفیت هایی که داریم باید در رفاه نسبی باشند، اما همه اینها نباید مانع حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بشود.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه هم در این مراسم، با اشاره با آغاز برنامه های دهه فجر از امروز، گفت: برنامه های دهه فجر با رویکرد وحدت بخشی و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: هزاران برنامه برای برگزاری در دهه فجر در استان کرمانشاه تدارک دیده شده و از دورترین نقاط روستایی گرفته تا شهرهای استان برنامه های خوبی برای این ایام خواهند داشت.

وی از بازخوانی خدمات نظام به عنوان یکی از برنامه های شاخص دهه فجر امسال یاد کرد و افزود: برای حضور مسئولین و سخنرانی آنها در خصوص خدمات نظام در مساجد استان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشت محکم دیگری بر صورت استکبار جهانی عنوان کرد و از همه مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

برگزاری ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها، نورافشانی پارک کوهستان و پارک شیرین در شب 22 بهمن، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی، اقتصادی و ... از جمله برنامه های بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است که سروری به آنها اشاره کرد.

در این مراسم، مسئولین با حضور در مزار شهدای کرمانشاه، با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار