همزمان با ایام گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌های فرهنگی - مذهبی مختلفی در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام، اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۱۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 02 February 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام سلامی معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر در تشریح این ویژه برنامه‌ها گفت: ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن از ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم، مراسم گرامیداشت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: همزمان با این ایام مبارک، مسابقه اینترنتی "فجر انقلاب" برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به بخش مسابقات پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس به نشانی shahecheragh.ir/mosabeghat مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر گفت: ۱۶ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ هشتمین دوره مسابقات قرآن شکوفه‌های احمدی ویژه کودکان در گروه سنی ۴ تا ۶ سال در مرکز دارالقرآن برگزار می‌شود که پیشتر به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس برای این مسابقات ثبت نام کرده بودند.

او ادامه داد: ۱۷ بهمن ماه، از ساعت ۱۶ محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی حمید شاکرنژاد، با همکاری اداره اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، برگزار می‌شود. در همین روز از ساعت ۱۷، مراسم گلباران قبور مطهر شهدا با حضور خادمان حرم مطهر برگزار و بعد از نماز مغرب و عشاء نیز جلسه بیان خاطرات انقلاب همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سلامی از برپایی دو نمایشگاه در دهه فجر خبر داد و گفت: نمایشگاه مبارزات سیاسی حضرت آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت معظم آستان مقدس در شبستان امام خمینی (ره) و نمایشگاه فجر انقلاب در صحن حضرت معصومه سلام الله علیها، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه دایر خواهند بود.

طرح خدمت کریمانه با موضوع دعوت از خانواده شهدای انقلاب به حرم مطهر و اجرای برنامه رادیو حرم با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر، برپایی ایستگاه صلواتی در صحن حضرت معصومه در ۲۲ بهمن ماه، مراسم نقاره زنی خدام در ساعت ورود امام (ره) به میهن در ۱۲ بهمن و همچنین شب پیروزی انقلاب، طنین نوای بانگ الله اکبر در ساعت ۹، شب ۲۲ بهمن و همچنین حضور خدام در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام است که معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی به آن‌ها اشاره کرد.

برچسب ها: برنامه ، دهه فجر ، حرم ، شاهچراغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار