استاندار کرمانشاه از همکاری سیستم های بانکی در پرداخت تسهیلات و وام مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 03 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده عصر امروز به ریاست استاندار کرمانشاه در سالن فرمانداری سرپل ذهاب برگزار شد. هوشنگ بازوند ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی رحمة الله علیه و شهدای انقلاب به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: صبح روز بعد از زلزله همراه با مدیران استانی در فرمانداری سرپل ذهاب حضور پیدا کرده و ستاد بحران که همان ستاد فرماندهی بحران است به جای چادر در همان ساختمان تخریب شده فرمانداری تشکیل شد. به دلیل احتمال ریزش ساختمان توصیه هایی مبنی بر تشکیل جلسات در چادرهای فرمان دهی به استانداری شد که آن را نپذیرفتیم بطوری که سفرهای مقامات کشوری از جمله هیئت دولت به استان و شهرستان سرپل ذهاب در قالب جلسات بحران نیز در سالن فرمانداری برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بحران به فرصت سعی کردیم این توصیه با کمک همه مدیران اجرایی استان انجام شود؛ به نحوی که پس از آن زلزله تلخ خاطره بدتری برای آنها به وجود نیاورد. در ابتدا پیش بینی های موجود در عدم همکاری سیستم های بانکی بود که این اتفاق رخ نداد و سیستم های بانکی در پرداخت تسهیلات و وام های در نظر گرفته شده با ما همکاری کردند.

بازوند با اشاره به حضور در ۴۴ برنامه زنده صدا و سیما برای پاسخگویی به سوالات تصریح کرد: تسلط کامل بر بحران سبب حضور در صدا و سیما و مصاحبه به صورت زنده شد بصورتیکه به تمامی سوالات پاسخ داده شد. همچنین این حضور باعث همکاری هرچه بیشتر دستگاه ها و ارگان های دولتی با استانداری شده بطوریکه هیچ گلایه مندی از آن ها در برنامه های زنده تلویزیونی نبود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار