بابک عاطفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از اتمام بازسازی منازل تخریب شده مناطق زلزله زده خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 04 February 2020

بابک عاطفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به وقوع زلزله۷/۳ ریشتری۲۱ آبان سال ۹۶در استان بیان کرد: در بازرسی اولیه بنیاد مسکن برای تخمین واحدهای مسکونی تخریب شده، ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی و ۷ هزار و پانصد واحد شهری آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه بحران زلزله را به فرصت تبدلی کردیم افزود: با پیگیری های استاندار و مسئولین بنیاد مسکن تعداد این واحدهای مسکونی را افزایش دادیم؛ به نحوی که واحدهای مسکونی روستایی به ۲۷ هزار و ۸۰۰ یعنی بیش از ۲/۵ برابر ارقام اصلی و نیز واحدهای مسکونی شهری به بیش از ۱۲۵۰۰ رسید.

عاطفی تصریح کرد: در مجموع به ۴۰ هزار و ۱۴۱ واحدمسکونی شهری و روستایی تسهیلات بازسازی اعطا و عملیاتی شد. از این تعداد تا به امروز ۳۶ هزار واحد ۱۰۰ درصد تکمیل شده که حدود ۵۹۰ واحد در روستاها و بیش از ۴هزار واحد شهری باقی مانده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان گفت: در حال حاضر کار بازسازی ۸۵ درصد واحدهای مسکونی روستایی به اتمام رسیده که در مجموع بازسازی ها این میانگین به ۹۸/۴ درصد می رسد. بنابریان می توان گفت که با این حجم کار، بازسازی واحدهای مسکونی مناطق زلزله زده استان به پایان رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار