معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: ۴۱ دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی توسط کمیته‌های اطلاع‌رسانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 04 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ازفارس،محمد‌ابراهیم الهی‌تبار ، با تاکید بر شناساندن انقلاب به نسل جدید، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه در ایا‌م‌الله دهه مبارک فجر فرصتی است تا هم دستاوردهای نظام را بازگو کنیم و هم ارتباط معناداری را بین نسل گذشته (فجرآفرینان) و نسل فعلی (حافظان فجر اسلامی) برقرار کنیم.

وی ادامه داد: رسانه ملی (صدا وسیما) به عنوان تریبون اصلی نظام و سایر کسانی که در کشور تریبون‌هایی را در اختیار دارند و همچنین نخبگان، اندیشمندان، هنرمندان و سایر افرادی که خوب می‌توانند با مردم صحبت کنند، در این زمینه می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: برنامه‌ریزی شده در این ایام مدیران مدارس پیرامون گفتمان انقلاب از پیشکسوتان این عرصه برای حضور در مدرسه و سخنرانی برای دانش‌آموزان دعوت کنند تا یک گفتمان مشترک بین نسلی که انقلاب را آفریدند و نسلی که در واقع ادامه‌دهنده و حافظ این انقلاب هستند، صورت بگیرد.

وی یادآور شد: نسل فعلی باید بدانند در طول تاریخ ایران زمین هروقت هجمه‌ای علیه ایران شکل گرفت، قطعه‌ای از ایران جدا شد تنها مقطعی که دشمن نتوانست وجبی از خاک ایران را جدا کند مقطع انقلاب اسلامی بود.

الهی‌تبار تصریح کرد: نسل گذشته باید به خود ببالد برگ زرینی در تاریخ ایران زمین به یادگار گذاشته در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک‌وجب از خاک ایران جدا نشده است.

وی با اشاره به حضور مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی در مساجد، گفت: در این ایام مدیران و مسؤولان با حضور در مساجد با مردم سخن می‌گویند و پای دردو دل آن‌ها می‌نشینند.

الهی‌تبار ادامه داد: یک از دلایلی که سبب شده این نظام علی‌رغم اعمال تحریم و توطئه‌های دشمنان همچنان روی پای خود بایستد رجوع به ظرفیت‌های درونی به‌خصوص نخبگان است که توانسته‌اند تولید علم کنند و وارد عرصه تجاری شوند و خیلی از مشکلاتی که کشور با آن دسته‌و‌پنجه نرم می‌کند به دست همین جوانان حل و فصل شود.

این مسؤول مبانی توسعه پایدار و ماندگار را در توجه به نیروی انسانی تعریف کرد و گفت: استعدادهای برتر را با همکاری آموزش و پرورش شناسایی می‌کنیم و با ایجاد یک بانک اطلاعاتی، برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در این زمینه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: زمینه‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت‌ نخبگان در مراکز رشد در پارک علم و فناوری، مجموعه‌های علمی و پژوهشی و همچنین موسسه‌های وابسته به آموزش عالی فراهم شده است.

الهی‌تبار در ادامه، گفت: 41 دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تدوین شده است که توسط کمیته‌های اطلاع‌رسانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار