حضور استاندارو فرمانده نیروی انتظامی مازندران در جشنواره فیلم فجر
کد خبر: ۸۲۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 08 February 2020

استاندار مازندران برای تماشای یکی از فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر جمعه شب در سینما سپهر حاضر شد و بر خلاف رسوم اداری و تشریفات معمول ، پس از ایستادن در صف گیشه سینما، بلیت جشنواره را خریداری کرد.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران همراه با همسرش و سردار سید محمود میرفیضی با حضور در سینما سپهر ساری و خریدن بلیت جشنواره به تماشای یکی از فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر نشست.

این دومین باری است که استاندار بومی مازندران برای تماشای فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر سنت شکنی می کند و بر خلاف سنت مرسوم به عنوان شهروند به محل نمایش فیلم های این جشنواره می آید و با تهیه بلیت وارد سالن سینما می شود.

 

حسین زادگان و میرفیضی هم پس از تهیه بلیت در لابی سینما سپهر ساری با شماری از اصحاب فرهنگ و هنر که در سالن حضور داشتند ، بحث و تبادل نظر واز زحمات اصحاب رسانه نیز تقدیر کرد.ند

گفتنی است استاندار مازندران ابتدای این هفته در نشست خبری که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد ، وعده داده بود که در صورت امکان امسال نیز مانند سال گذشته برای تماشای یکی از فیلم‌های جشنواره فجر به سینما سپهر خواهد رفت.

حسین‌زادگان پارسال نیز پس از انتشار گزارشی درباره حضور کمرنگ مدیران در رویدادهای فرهنگی و پیشنهاد مطرح شده در گزارش مبنی بر حضور استاندار همراه با خانواده در سینما سپهر، با همسرش برای تماشای فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز؛ رد خون" اثر محمدحسین مهدویان کارگردان جوان مازندرانی به سینما آمده بود.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز امروز در سانس دوم اکران سینما سپهر بدون تشریفات اداری به تماشای فیلم "آبادان یازده۶۰" ساخته مهرداد خوشبخت نشست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار