محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین پیش بینی‌ها هواشناسی، ورود سامانه‌ای سرد و بارشی به منطقه سبب یخبندان گسترده و مه صبحگاهی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 09 February 2020

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای سرد و بارشی از امروز تا اوایل روز سه شنبه جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و سبب بارش برف و باران می‌شود.

 وی افزود: بارش‌ها بتدریج به شکل برف مشاهده خواهد شد، بارش طی این مدت که در نیمه شمالی بویژه منطقه اورامانات نمود بیشتری خواهد داشت در بعضی ساعات با وزش باد شدید نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از عصر روز یکشنبه تا اوایل روز سه شنبه ضمن کاهش محسوس دما، بارش‌ها غالبا به شکل برف و پراکنده خواهد بود. بارش برف همراه با وزش باد شرایط را برای کولاک بخصوص در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر، مهیا می‌سازد.

خسروی بیان داشت: کاهش شدید دمای هوا، در روز‌های دوشنبه و سه شنبه سبب یخبندان گسترده و مه صبحگاهی (بخصوص در نواحی کوهستانی و مرطوب) خواهد شد.

 وی تاکید کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، در حالیکه دمای هوا روندی رو به افزایش می‌یابد، پدیده قابل توجهی در سطح استان نخواهیم داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار