فرماندار کرمانشاه گفت: همه با حضور در راهپیمایی پرشور و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن، دین خود را به این آب و خاک ادا می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فضل‌الله رنجبر، ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر مردم را ولی نعمتان معرفی کرد و اظهار داشت: ملت ایران لایق هرگونه خدمتی هستند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 106 پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان، تصریح کرد: امروز در روستای قزانچی به همت بسیج سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح نمادین 56 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی را داریم، همچنین از سوی بهزیستی شهرستان کرمانشاه مراسم جشنی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم یاوران انقلاب با حضور دانش‌آموزان هم‌اکنون در سالن حجاب در حال برگزاری است، البته چندین مراسم و برنامه دیگر نیز داریم که در اقصی نقاط روستایی شهرستان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رنجبر اشاره‌ای نیز به مراسم یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان کرمانشاه داشت و اضافه کرد: فردا ساعت 9:30 دقیقه صبح در یوم‌الله 22 بهمن مراسم باشکوه و باعظمت راهپیمایی از 2 مسیر چهارراه مدرس تا میدان آزادی و از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی با اظهار امیدواری، ادامه داد: امیدواریم که ملت عزیز و بزرگ ایران و مردم خوب و صبور کرمانشاه همچنان که در همه صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم و میهن اسلامی پشت‌سر مقام معظم رهبری ایستاده‌اند، این بار هم با حضوری گسترده پرشور و دشمن‌شکن این صحنه دفاع را به منصه ظهور بگذارند.

رنجبر تصریح کرد: یقین داریم مردم با توجه به چهلمین روز شهادت سردار سپهبد سردار دل‌ها، شهید سلیمانی و در راستای دفاع از آرمان‌های امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان گرانقدر این بار هم دشمنان را ناامید خواهند کرد.

فرماندار کرمانشاه در پایان، خاطرنشان کرد: به یاری خدا در روز 22 بهمن همه به میدان خواهند آمد و در راستای آرمان‌های والای امام(ره) و شهیدان گرانقدر دین خود را به این آب و خاک ادا خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار