استاندار کرمانشاه گفت: شاهد هستیم جوانان کرمانشاهی بسیاری از قطعات مورد نیاز خودروهای گروه تولیدی سایپا را در این مجموعه تولید می‌کنند که کار بسیار ارزشمندی است و به آن افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۸۲۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ 10 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس ،هوشنگ بازوند اظهار داشت: پروژه توسعه کاشی بیستون یک طرح بسیار بزرگ است که در راستای ایجاد ظرفیت‌های شغلی جدید و همچنین توسعه صادرات استان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: طرح توسعه محورسازان نیز از جمله طرح‌های ارزشمند استان محسوب می‌شود، خوشبختانه در سال رونق تولید شاهد هستیم جوانان کرمانشاهی بسیاری از قطعات مورد نیاز خودروهای گروه تولیدی سایپا را در این مجموعه تولید می‌کنند که کار بسیار ارزشمندی است و به آن افتخار می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه در سفر اخیر مدیران عامل بانک‌ها، توافق‌نامه‌ای در برگیرنده 120 طرح با 3 هزار و 650 میلیارد تومان تنظیم شد.

وی تاکید کرد: این توافق‌نامه‌ها زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند تا بتوانیم از طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زا حمایت کنیم و مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم.

بازوند با اشاره به افزایش چشمگیر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده امسال در مقایسه با سال گذشته، افزود: امسال یک‌هزار و 162 پروژه با اعتبار 10 هزار و 282 میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها علی‌رغم محدودیت‌های اقتصادی کشور و تحریم‌های گسترده دشمنان اتفاق افتاده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار