مرضیه علی محمدزاده در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه دوزندگان زنانه در کرمانشاه گفت: اکثر دوزندگان زنانه سرپرست خانوارن هستندو با این وجود بر اساس نرخ‌ها مصوب سال ۹۷ و گا‌ها کمتر از آن خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 12 February 2020

 مرضیه علی محمد زاده در خصوص نظارت بر نرخ ها مصوب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اعضای تحت پوشش ما خیاطان شخصی دوز و تولید کنندگان پوشاک است خیاطان شخصی دوز مطابق با نرخ نامه ای که مصوب سال 97 است و بنا به دستوری که از وزارت خانه صنعت و معدن به تمام سازمان های صنعت و معدن سراسر کشور ارسال شده، کار می کنند.

 وی افزود: امسال افزایش‌ قیمتی نداشتیم، نرخ نامه ها همه مربوط به سال گذشته است، کمیسیون بازرسی از تمامی واحدها بازدید به عمل می آورند و نتیجه را به اتحادیه اعلام می کنند.

 رئیس اتحادیه دوزندگان زنانه در کرمانشاه تصریح کرد: اکثر واحدها صنفی زیر نرخ قیمت مصوب پول می گیرند چرا که قدرت خرید مردم زیاد نیست و توان سفارش عمده را ندارند، اکثر خانم هایی که الان دارند خیاطی می کنندسرپرست خانوارند و باید اجاره مکان بدهند.

وی بیان داشت: تولیدکننده ها نرخ سودشان مصوب است، در نمایشگاه ها بهار و پاییزه هم که شرکت می کنند اجناس را کمتر از قیمتی که باید به فروشگاه بدهند عرضه می کنند.

 محمد زاده متذکر شد: یکی از برنامه ها پیش رو برای تولیدکنندگان، معرفی آنها به نمایشگاه پارک شاهد برای فروش بهاره است، آنجا اجناس های خود را به قیمت پایین تر شاید 50 درصد کمتر عرضه می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار