فرماندار کرمانشاه گفت: ۲۳ هزار و ۳۷۹ خانوار در حوزه شهرستان کرمانشاه با بیش از ۹۳ هزار و ۵۱۶ نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر هستند.
کد خبر: ۸۲۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 12 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفضل‌‌الله رنجبر امروز بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر را تضمین کننده آینده آن‌ها توصیف کرد و اظهار داشت: 23 هزار و 379 خانوار در حوزه شهرستان کرمانشاه با جمعیتی معادل 93 هزار و 516 نفر زیرپوشش این بیمه هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون 517 خانوار از این تعداد مشمول مستمری شده‌اند، افزود: شهرهای کمتر از 20 هزار نفر همچون ماهیدشت، کوزران، هلشی، شهر قلعه بخش بیلوار می‌توانند از خدمات این بیمه برخوردار شوند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: رانندگان خودرو سنگین این شهرها و کسانی که در زمینه صنایع دستی فعالیت دارند، نیز می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی حداقل پرداختی برای این نوع بیمه در طول سال را 270 هزار تومان و حداکثر 660 هزار تومان اعلام کرد و افزود: دولت برای بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر سرمایه‌گذاری خوبی کرده است.

رنجبر اشاره نیز به بحث بازسازی زلزله در بخش کوزران، ماهیدشت، بیلوار، سرفیروزآباد و بخش مرکزی کرمانشاه داشت و گفت: ویرانگری‌های زلزله را در این شرایط سخت تحریمی تبدیل به فرصت کردیم و 2 هزار و 176 واحد را در شهرستان بازسازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت بیش از 100 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و حدود 3.5 میلیارد کمک بلاعوض در بحث تعمیر، بازسازی و مقاوم‌سازی به مردم پرداخت کرده است.

فرماندار کرمانشاه در پایان، اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند در سطح روستاها مقاوم‌سازی انجام دهند می‌توانند از تسهیلات 40 تا 50 میلیون تومانی بهره‌مند شود با توجه به اینکه ضمانت در روستاها به‌صورت زنجیره‌ای است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار