فاطمه کندوله در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه آرایشگاه‌ها زنانه گفت: نرخ نامه خدمات آرایشی بر اساس مصوبه سال ۹۵ است، اما با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، اجاره مکان و سایر هزینه‌ها جانبی قیمت‌ها تا حدی افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 13 February 2020

فاطمه کندوله در خصوص نرخ ها مصوب و تغییر آنها با گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: ما فعلا نرخ نامه سال 95 را داریم، با این تفسیر که قیمت مواد اولیه چند برابر شده. نرخ نامه جدید هم قرار بود که به کمیسیون برودو نرخ نامه جدید تدوین شود.

وی افزود: الان سه سال است که همان نرخ نامه قبلی مورد استفاده قرار می گیرد و تا کنون چند بار به اتاق اصناف نامه دادیم تا زمانی که می خواسته به کمیسیون برسد برنامه ای پیش آمده و کنسل شده.

رئیس اتحادیه آرایشگاه ها زنانه تصریح کرد: در شهریور و مهر نرخ نامه ای را تنظیم کردیم و به اتاق اصناف دادیم سرانجام نامه به ما داده شد مبنی بر اینکه امسال نرخ گذاری نمی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه آرایشگران با توجه به افزایش قیمت اجناس از نرخ نامه ها 95 ناراضی هستند، خاطر نشان کرد: اگر افزایش قیمتی نیز رخ داده با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه است.

کندوله در پایان خواستار رفع این مشکلات شد و گفت: آرایشگران برای اجاره مکان با قیمت ها زیاد رو به رو می شوند در حالی که اکثر این افراد سرپرست خانوارند و از این طریق تامین معیشت می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار