در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، از لگوی نهایی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ و تیزر سریال "نون. خ" با حضور وزیر میراث فرهنگی و استاندار کرمانشاه رونمایی شد.
کد خبر: ۸۲۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 13 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران، گردشگران را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه در ایام نوروز دعوت کرد و گفت: این استان دارای تنوع غذایی غنی، شیرینی‌های خوشمزه و آب‌وهوای بی‌نظیری است که گردشگران را به سوی خود جذب می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی کرمانشاه، مونسان تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که استانداری و اداره کل میراث فرهنگی استان انجام داده‌اند، تعداد اقامتگاه‌های بوم گردی نیز افزایش یافته و نباید این تجربه بی‌نظیر را از دست داد.

وزیر میراث فرهنگی د رادامه به میزبانی کرمانشاه در رویداد جهانی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ اشاره کرد و افزود: سال آینده میزبان سازمان جهانی گردشگری در کرمانشاه هستیم و رویداد بسیار مهمی در حوزه گردشگری روستایی، طبیعت‌گردی و اکوتوریسم در این استان برگزار می‌شود.

امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه نیز در این مراسم به حضور فعال استان کرمانشاه در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اشاره کرد و گفت: رونمایی از لگوی کرمانشاه 2020 یکی از برنامه‌های مهم میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه بود، چراکه از این فرصت استفاده کردیم تا کرمانشاه 2020 را به همه مردم ایران معرفی کنیم.

قادری به رونمایی از تیزر سریال "نون خ 2" هم در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این سریال در 25 قسمت در ماه مبارک رمضان با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از شبکه یک پخش می‌شود و فرصتی را برای جذب گردشگران به کرمانشاه فراهم خواهد کرد.

وی در پایان از سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمانشاه در یک ماه آینده خبرداد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار