مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب از داوری‌های لیگ برتر هندبال به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 13 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سجاد اعظم پس از شکست 28 بر 24 تیمش در دیدار خارج از خانه برابر تیم سپاهان اصفهان، با انتقاد تند از داوری های در دو بازی اخیر تیمش، گفت: وقتی کسی در فدراسیون به صدای اعتراض ما گوش نمی‌دهد، مجبوریم فیلم دو بازی اخیر را برای فدراسیون جهانی بفرستیم.

اعظم با تاکید براینکه تیمش در دو بازی اخیر نه به تیم‌های نیروی زمینی کازرون و سپاهان اصفهان، بلکه به داوری باخته، گفت: امروز (23 بهمن) در دیداری که برابر تیم سپاهان اصفهان داشتیم، قضاوتی را از سوی داور شاهد بودیم که حتی تعجب بزرگان داوری کشور را هم بدنبال داشت.

وی افزود: تیم ما در 15 دقیقه اول این دیدار درحالی با چهار گل از تیم سپاهان پیش افتاد که عملا بازیکنان حریف مقهور و تسلیم تکنیک‌ها و تاکتیک‌های تیم ما شده بودند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: تیم ما بخوبی زمین را در اختیار گرفته بود و یک بازی تماشایی از خود نمایش می‌داد، اما در ادامه سوت‌های ناعادلانه داور شرایط را برای ما سخت کرد، تا جایی‌که با نتیجه مساوی به رختکن رفتیم.

وی افزود: ناداوری های نیمه دوم درحدی بود که بزرگان و داوران مطرح هندبال ایران هم که در سالن بودند، از قضاوت داور تعجب کردند.

اعظم گفت: در دقایق پایانی نیمه دوم، داور سه بازیکن و سرپرست تیم ما را از زمین اخراج کرد و تیم ما با دروازه‌بان و تنها سه بازیکن به بازی ادامه داد که در هندبال دنیا چنین چیزی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هدف داور در این دیدار شکست تیم ما بود که به آن رسید، افزود: نه تنها در این دیدار، بلکه در دیدار هفته گذشته برابر تیم نیروی زمینی کازرون هم چنین شرایطی برای تیم ما بوجود آمد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: وقتی صدای اعتراض ما در فدراسیون به گوش کسی نمی‌رسد، مجبوریم فیلم دو بازی اخیر را برای فدراسیون جهانی ارسال کنیم.

اعظم خاطرنشان کرد: کسانی که چنین شرایطی را برای تیم‌هایی مثل ما ایجاد می‌کنند، از همان ابتدای فصل تیم هایی که دوست دارند اول و دوم شوند را انتخاب کنند تا دیگر سایر تیم‌ها را آزار ندهند.

وی تصریح کرد: متاسفانه افرادی هستند که نمی‌خواهند از غرب کشور نماینده ای در لیگ برتر هندبال باشد، برای همین شمشیرهایشان را برای تیم ما تیز کرده‌اند و از طرفی هم کسی نیست که به تیم ما توجهی کند و مسئولین استانی نیز کلا از تیم ما بی‌خبرند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس افزود: با وجود همه مشکلاتی که برای تیم ما بوجود می‌آورند، با قدرت ادامه می‌دهیم و در لیگ باقی می‌مانیم، حتی اگر تیم هشتم جدول شویم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار