استاندار کرمانشاه گفت: نام ده پهن به شهرک راه آهن تغییر خواهد یافت.
کد خبر: ۸۲۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 14 February 2020

نام ده پهن به شهرک راه آهن تغییر خواهد یافت

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز استاندار به همراه مدیران ارشد استان چهره به چهره با اهالی روستای ده پهن ملاقات و مشکلات آنان را جویا شد.هوشنگ بازوند ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء اظهار داشت: مشکلات مردم به گروه عمومی و خصوصی تقسیم شده که مشکلات خصوصی به دستگاه های مربوطه همچون دریافت تسهیلات ارزان قیمت، قرارگرفتن تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بوده است. مشکلات عمومی نیز شامل عدم نوسازی معابر، عدم الحاق این روستا با داشتن ۴۵۰۰ خانوار به شهر، اشتغال تنها ۹۰ خانوار به کشاورزی و لزوم ایجاد اشتغال برای سایرخانوار می باشد.

نام ده پهن به شهرک راه آهن تغییر خواهد یافت

وی افزود: درصورت واگذاری زمین، منابع مالی جهت احداث پارک فراهم می شود. درمورد ایجاد زیرگذر نیز مطالعات آن بایستی شروع شده و مشکل مربوط به خیابان و کوچه ها نیز با همکاری بنیادمسکن و راه و شهرسازی مرتفع شود. همچنین افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در کشا گلخانه را داشته حتما به مسئولین مربوطه مراجعه کرده و ما تسهیلات ارزان قیمت را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

نام ده پهن به شهرک راه آهن تغییر خواهد یافتبازوند در پایان خاطر نشان کرد: نام ده پهن به شهرک راه آهن تغییر خواهد یافت. سعی ما بر این است تا بتوانیم امتیازاتی از راه آهن برای این شهرک درنظر گرفته شود. باتوجه به نزدیکی به انتخابات امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم چراکه میدانیم قدرت جمهوری اسلامی پای صندوق های رای است و این مهم و احترام به رای مردم در رفراندوم ۵۸ به وضوح دیده شد.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار