مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو، گفت: باید نمایندگانی در تراز گام دوم انقلاب انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۲۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 15 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان امروز (۲۶ بهمن) در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در کرمانشاه، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، افزود: باید زنان جامعه از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند.

جلیلیان در ادامه با اشاره به اقتدار کنونی ایرانی اسلامی، گفت: امروز به برکت خون شهدا به جایی رسیده‌ایم که اگر بگوییم ابرقدرتی در دنیا وجود ندارد، سخن به گزافه نگفته‎‌ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: به تاسی از مکتب حضرت زهرا(س) کشوری که تا قبل از پیروزی انقلاب هیچ اراده‌ای نداشت، توانست هیمنه آمریکا را در هم بشکند و امروز اگر نگوییم ایران ابرقدرت است، آمریکا هم ابرقدرت نیست.

جلیلیان اضافه کرد: ابرقدرت به قدرتی گفته می شود که بتواند اراده خود را محقق کند و امروز آمریکا این توان را در مقابل ایران ندارد و به همین دلیل هم اینقدر عصبانی است.

وی با بیان اینکه زمانی آمریکا همه کاره ما بود و امروز به جایی رسیده ایم که دشمنان توان مقابله با ما را ندارند، ادامه داد: قبل از انقلاب آمریکایی‌ها ما را تحقیر می‌کردند و امروز به برکت خون سرداران بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی به جایی رسیده‌ایم که وقتی سردار سلیمانی را ناجوانمردانه و بزدلانه به شهادت رساندند، مردم ولایی ایران اسلامی خواستار انتقام خون حاج قاسم شدند و سپاه پاسداران هم در پاسخ به خواست رهبری و مردم پایگاه آمریکایی عین الاسد در آمریکا را نشانه گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به از کار افتادن سامانه ضدموشکی آمریکایی‌ها در عین الاسد قبل از حمله ایران، گفت: این موضوع باعث شد تا موشک های بالستیک ما نقطه زنی کنند و همین موضوع عصبانیت آمریکایی‌ها را به همراه آورده است.

جلیلیان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفند، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق رای در تجدید پیمان دوباره با آرمانهای اسلام و انقلاب باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در امنیت، عزت و اقتدار بیشتر نظام اثرگذار است، ادامه داد: تمام هدف و برنامه دشمنان این است که با القای تردید در تایید صلاحیت ها و انتصابی بودن انتخابات، مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

جلیلیان در ادامه اشاره ای هم به سخنان مقام معظم رهبری در باب گلایه از برخی مسئولان که اتفاقا خودشان هم با همین ساختار انتخابات وارد کار شده اند داشت و افزود: رهبری فرمودند ما از اسرائیل و ترامپ توقعی نداریم چون از دشمن که نمی شود گلایه کرد، ما از فلان نویسنده و فلان مسئول و فلان نماینده مجلس گلایه داریم که چرا حرف دشمنان را می زنند و مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می کنند.

جلیلیان در ادامه با اشاره به ضرورت حضور آگاهانه در انتخابات، گفت: باید با حضور آگاهانه در انتخابات نمایندگانی در تراز گام دوم انقلاب انتخاب کنیم که خدمتگزار مردم بوده و در عین حال مواضع شفاف در خصوص جریان انحرافی و جریان فتنه که خط قرمز نظام است، داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار