اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن‌های فرهنگی و هنری هندیجان در روز بزرگداشت خلیج فارس ششمین کنگره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۲۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 16 February 2020

ششمین کنگره سراسری فرهنگی و هنری خلیج فارس در قالب شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط ۱۰ اردیبهشت ۹۹ همزمان با روز ملی خلیج‌فارس در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری زمینه‌سازی مناسب برای خلق آثار بدیع و ماندگار در زمینه مسایل ملی، پاسداشت خون شهدای خلیج فارس و بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با محوریت خلیج فارس در قالب شعر، داستان کوتاه، خوشنویسی و نقاشیخط است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار ادبی (شعر و داستان) خود را در وُرد ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ با فونت نازنین ۱۴ به نشانی ایمیل کنگره ارسال کنند.

شاعران می‌توانند شعرهای خود را در ۲ بخش کلاسیک و آزاد تا حداکثر سه اثر و نویسندگان نیز یک اثر در حداکثر یک صفحه A۴ به نشانی ایمیل کنگره ارسال کنند.

آثار ارسالی باید به همراه مشخصات فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیرخانه ارسال شوند و آثار ارایه شده نباید قبلا در هیچ همایش، کنگره و جشنواره‌ای ارایه شده باشند.

در بخش خوشنویسی و نقاشیخط نیز هنرمندان می‌توانند آثار خود را در ابعاد حداکثر ۷۰×۵۰ بر اساس زمانبندی اعلام شده به نشانی دبیرخانه ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان تا ۲۵ فروردین ۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ششمین کنگره فرهنگی و هنری خلیج فارس به نشانی خوزستان، هندیجان، مجتمع خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان و آدرس ایمیل haf۰۰۴۹۳۰@gmail.com ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۶۱۵۲۵۷۰۵۱۶ و ۰۶۱۵۲۵۷۰۳۹۹ و شماره همراه ۰۹۳۶۲۳۲۹۴۲۰ تماس بگیرند.

براساس اعلام برگزارکنندگان این کنگره، در آیین اختتامیه ششمین کنگره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس که ۱۰ اردیبهشت ۹۹ برگزار می‌شود از برگزیدگان با اعطای دیپلم افتخار، تندیس و هدایای نقدی تجلیل می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کنگره ، هندیجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار