رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده که حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پرویز توسلی‌زاده امروز در نخستین یادواره شهدای حقوقدانان کرمانشاه ضمن تشریح مفهوم عدالت، با یادآوری شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز سردار سلیمانی به یک مکتب برای مقابله با استکبار تبدیل شده که حرکت مقابله با استبداد را سمت و سو می‌دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه یادآور شد: در بیانیه گام دوم ارائه شده از طرف مقام معظم رهبری، مفهوم «عدالت» بسیار مشهود است و بر همین اساس وظیفه جامعه حقوقدانان بسیار سنگین، خطیر و پررنگ است، چرا که حقوقدانان تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، یادآور شد: دفاع ابدی از اسلام انقلاب همیشه وجود دارد و همواره باید در راستای انقلاب اسلامی گام برداریم.

توسلی‌زاده مبارزه با فساد را یکی از اولویت‌های مهم ریاست قوه قضائیه عنوان کرد و گفت: بر همین اساس یکی از اولویت‌های قضایی در استان کرمانشاه نیز مبارزه با فساد است.

وی با تاکید بر اینکه باید جامعه را به سمت حقوقی‌تر شدن ببریم، ادامه داد: اولویت مهم دیگر در دسترس بودن دستگاه قضا است و بر همین اساس برنامه هر مسجد یک حقوقدان نیز به صورت مستمر و با حضور دوستان دستگاه قضا و شخص بنده برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار