رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: آرا مردم نزد ما امانت است و هر کدام از ما با وجود گرایش‌های فردی باید در اجرای سالم انتخابات کوشا باشیم.
کد خبر: ۸۲۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ 19 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نوربخش حاتمی در نشست توجیهی بازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکریم که فرصتی پیش آمد که در این روز بزرگ بار دیگر در خدمت ملت غیور و ولایی استان کرمانشاه برای ایجاد حماسه‌ای بزرگ باشیم و امیدواریم حضور پرشور دیگری رقم بخورد از همه بزرگاران که به عنوان بازرس ویژه هستند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: در این آزمون دو هدف داریم، یکی تلاش برای مشارکت حداکثری و حضور غیورانه ملت در پای صندوق‌های رای که مهمترین هدف ما و موضوع برای نظام است و رهبری در این خصوص نیز فرمودند: شرکت در انتخابات در این دوره یک تکلیف شرعی است و امید این که انتخابات هم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بیان داشت: از همه بازرسان استدعا دارم که این نکته را هر لحظه در طول انجام وظیفه به یاد داشته باشند، ما امانت دار مردم نظام و کاندیدا‌های تایید شده توسط هیئت نظارت هستیم، شور و نشاطی در استان ایجاد شده و هر کدام ممکن است گرایشی به گروهی داشته باشیم، اما آنچه در پروسه اجرای انتخابات باید مهم باشد این است که امانت دار باشیم، تاکید ما هم حفظ بی طرفی امانت داری و دقت برای اجرای برنامه‌ها و همکاری با نماینده فرماندار و سایر اعضای حاضر در شعب اخذ رأی است.

 

این مسئول تصریح کرد: ما موظف هستیم کار را به درستی به انجام برسانیم، نقش شما در روند صحیح اخذ آرا مردم بسیار مهم است، ما یک تیم واحد هستیم و همه ما یک مسیر خط و هدف واحد را دنبال می‌کنیم.

 

حاتمی تاکید کرد: مهمترین تکلیف در روند نظارت بر انتخابات بر عهده ماست، بار سنگینی از انتخابات استان که ۵۶ درصد آرا است بر عهده شهرستان کرمانشاه است و این تکلیف ما را سنگین‌تر کرده، امیدوارم ملت ما حماسه دیگری را بیافرینند و ما به عنوان خادمان ملت و مجریان انتخابات امانت داران خوبی باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار