کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: ۲۰ شعبه اخذ رأی شهری و ۳۵ شعبه روستایی داریم، که ۲۱ از آن‌ها ثابت و ۳۴ شعبه سیار است.
کد خبر: ۸۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 20 February 2020

کرم محمدی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:در شهرستان دالاهو 55 شعبه اخذ رأی داریم، 29 شعبه متعلق به کرند، ریجاب و بخش مرکزی شهرستان است و 26 شعبه در شهر گهواره و بخش گهواره قرار می گیرد. 

وی افزود: 20 شعبه شهری و 35 شعبه روستایی داریم، 21 شعبه ثابت و 34 شعبه سیار است و بیش از 400 نفر عوامل اجرایی آموزش دیده ساماندهی شده و مشخص برای برگزاری انتخابات آماده شدند. زیرساخت ها نیز در حد وسع و مقدورات حوزه شهرستان آماده شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه در برخی شعب ممکن است آنلاین نباشند اما بر اساس دستورالعمل ها قانونی اقدام خواهند کرد، خاطر نشان کرد: به نظر می رسد مشکل خاصی فرا روی برگزاری انتخابات در حوزه فرعی شهرستان دالاهو وجود ندارد و در ارتباط با مشارکت مردم منطقه با شناختی که از مردم خوب، شریف، وطن دوست و انقلابی حوزه شهرستان دالاهو اعم از اهل حق، تشیع و اهل سنت دارم مانند سنوات گذشته بالاترین میزان مشارکت را در انتخابات مجلس به خود اختصاص می دهند.

این مسئول تصریح کرد: اکنون هیئت های نظارت و اجزائی مشغول انجام امور و آماده کردن شعبات اخذ رأی هستند هماهنگی خوبی بین هیئت ها اجرایی به نمایندگی از دولت و معتمدین مردمی و هیئت های نظارت به نمایندگی از هیئت نظارت شورای نگهبان در شهرستان وجود دارد.

محمدی تاکید کرد: ما یک هدف داریم و آن برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرفانه است لذا دست در دست هم گذاشتیم و انتخابات بسیار پر شوری را در دوم اسفند شاهد خواهیم بود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار