مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل اکیپ ویژه برای نظارت بر عرضه انواع ماسک و محصولات ضدعفونی کننده در بازار خبر داد و گفت: با هرگونه گرانفروشی، عدم عرضه و احتکار این محصولات برخورد جدی خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 23 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، اظهار کرد: با توجه به گزارشات مردمی که درباره تخلفات برخی مراکز عرضه محصولات بهداشتی و داروخانه‌ها در زمینه عرضه ماسک و محصولات ضدعفونی کننده به دست ما رسیده، تصمیم بر این شد که اکیپ ویژه‌ای برای نظارت در این خصوص فعال شود.

وی ادامه داد: این اکیپ متشکل از بخش‌های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و... است و داروخانه‌ها و خصوصا مراکز خصوصی عرضه محصولات بهداشتی را در دو شیفت صبح و بعدازظهر رصد خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این نظارت‌ها با هرگونه گرانفروشی، احتکار و عدم عرضه ماسک و محصولات بهداشتی برخورد خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم برخی با سودجویی و سوءاستفاده از شرایط، باعث التهاب بازار شوند.

به گفته جودکی، مردم نیز باید در صورت مشاهده مراکز متخلف مراتب را با سامانه 135 و یا از طریق پیامک 300000135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

وی با اشاره به تصمیماتی که برای عرضه ماسک و محصولات بهداشتی وجود دارد، یادآور شد: با عرضه گسترده این محصولات مشکلاتی که اکنون وجود دارد، مرتفع می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار