مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری شاهد حضور اولین سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی زاگرس و مرصاد بودیم.
کد خبر: ۸۲۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 25 February 2020

به گزراش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه،بیژن کردستانی با اشاره به وجود ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان، اظهار کرد: در سال جاری ۲۰۵ قرارداد واگذاری اراضی در شهرک های صنعتی استان با مساحت حدود ۹۲ هکتار داشتیم.

وی ادامه داد: این ۲۰۵ قرارداد صرفا مربوط به واحدهای صنعتی بوده و این امر بیانگر حرکت خوبی است که در بهبود فضای کسب و کار استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیشترین سهم قراردادهای منعقد شده را مربوط به دو شهرک صنعتی زاگرس و هرسین اعلام کرد و افزود: شهرک صنعتی زاگرس ۱۰۸ قرارداد و شهرک صنعتی هرسین ۲۰ قرارداد واگذاری زمین داشته است.

به گفته کردستانی بیشتر این قراردادها نیز به ترتیب مربوط به گروه صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، کانی های غیر فلزی و صنایع فلزی بوده است.

کردستانی دربار روند ساخت و ساز اراضی که قرارداد آنها منعقد شده نیز تاکید کرد: در ازای ۲۰۵ قرارداد واگذاری که داشتیم برای ۵۴ مورد مجوز احداث بنا صادر شده است.

وی با اشاره به تلاش‌هایی که در استان کرمانشاه برای جذب سرمایه‌گذاران انجام شده، یادآور شد: امسال برای اولین بار شاهد جذب سرمایه گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی استان شامل دو شهرک صنعتی زاگرس و مرصاد اسلام آباد غرب بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه در ادامه بر لزوم رونق شهرک های صنعتی استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا زمینهایی که قرارداد آنها چند سال است راکد مانده و ساخت و ساز در آنها صورت نمی گیرد را فسخ کرده و مجدد به سرمایه‌گذاران جدید واگذار خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار