مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه تا پایان فروکش کردن موج کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 25 February 2020

به گزراش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،صابر رحیمی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و ضرورت اهتمام و توجه همه آحاد جامعه به کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس، اظهارکرد: همه فعالین و ارائه دهندگان خدمات در حوزه ورزش به منظور پیشگیری موثرتر در برابر ابتلا به ویروس کرونا، باید تمام نکات لازم بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده را به دقت اجرا کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، رحیمی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های صادر شده از سوی "ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش" برای همه فعالین و باشگاه‌ها و موسسات ورزشی که به مردم خدمات ارائه می‌کنند، الزامی است.

وی تاکید کرد: تمامی هیات‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی، بخش‌ها و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی مسئول خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط بوجود آمده، برگزاری کلیه مسابقات ورزشی که برگزاری آنها در شرایط فعلی ضرورتی ندارد و می‌توان آنها را در فرصت های بعدی برگزار کرد، لغو می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در خصوص فعالیت استخرها و باشگاه‌های خصوصی نیز گفت: در شرایط فعلی و استرس و ترس برخی از مردم جهت استفاد از باشگاه های ورزشی، از مدیران باشگاه ها و استخرها انتظار داریم نهایت همکاری را با مردم در خصوص انتقال تایم‌های رزرو شده به زمان دیگری که خطر شیوع کرونا فروکش کند، داشته باشند.

وی یادآورشد: در استخرها و باشگاه های ورزشی بخش خصوصی و دولتی رعایت دقیق کلیه دستورالعمل های بهداشتی از جمله جلوگیری از ورود افراد دارای علائم بیماری، فراهم کردن وسایل ضدعفونی وسایل و تجهیزات و محیط باشگاه یا استخر و نصب بنر و راهنماهای آموزشی در معرض دید عموم الزامی است.

رحیمی در پایان اظهار کرد: همچنین برگزاری هرگونه کلاس آموزشی بصورت تئوری و عملی و کارگاه و موارد اینچنینی تا زمان رفع خطر گسترش کرونا لغو می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار