رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به مثبت بودن نتیجه یک فرد مشکوک به کرونا در استان، گفت: این بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد.
کد خبر: ۸۲۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 25 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، دکتر ابراهیم شکیبا در این خصوص گفت: همانگونه که‌پیش بینی می شد و برآوردهای علمی نشان می داد که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان کرمانشاه دور از انتظار نیست، پس از ارسال نمونه های متعدد از موارد مشکوک به کرونا و انجام آزمایش های مربوطه و اعلام موارد منفی توسط آزمایشگاه تخصصی در تهران، امروز یک‌ مورد تست ابتلا به ویروس کرونا در کرمانشاه مثبت اعلام شد.

شکیبا افزود: بیمار مذکور که تحت مراقبت سیستم‌درمانی بود، پس از اقدامات درمانی و مراقبتهای پرستاری خوشبختانه بهبودی یافته و در حال حاضر از بیمارستان ترخیص شده است.

شکیبا گفت: این فرد و خانواده او که اخیرا به قم مسافرت کرده‌اند، در برنامه اقدامات بهداشتی قرار گرفتند که خوشبختانه اعضای خانواده مشکلی در زمینه علایم ابتلا به ویروس نداشتند.

وی اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانیم در اولین فرصت اطلاعات مربوط به بیماری کرونا را صادقانه با مردم در میان بگذاریم و انتظار داریم مردم هم خادمان حوزه سلامت را مورد اعتماد و وثوق خود بدانند و به شایعات و سخنان غیر مستند که موجب تشویش و اضطراب عمومی می گردد، توجه نکنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: انتظار ما از عموم مردم کماکان رعایت نکات بهداشتی و مراقبت از سلامت خود و خانواده و در عین حال آرامش و آگاهی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار