مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه در خصوص کنسلی پرواز‌های کرمانشاه- کیش، گفت: این کنسلی از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه بوده و فرودگاه در این راستا هیچگونه دخالتی ندارد.
کد خبر: ۸۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 27 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد بیگ‌پور ، اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه مشکلی برای افزایش تعداد پروازها ندارد.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه ادامه داد: پروازهای هفتگی این فرودگاه به طور میانگین 110 پرواز به هفت مقصد است.

وی در خصوص کنسلی پروازهای کرمانشاه- کیش از امروز (هشتم اسفندما) تا اطلاع‌ ثانویه، افزود: این کنسلی از سوی شرکت هواپیمایی مربوطه بوده و فرودگاه در این راستان هیچگونه دخالتی ندارد.

وی در توضیح علت لغو پرواز کرمانشاه-کیش، گفت: طبق صحبت‌های صورت گرفته دلیل آن عرضه و تفاضا (کمبود مسافر) بوده است.

متن نامه هواپیمایی کیش ایر به شرح ذیل است:

«پرواز کرمانشاه فول چارتر است، کنسلی پرواز با توجه به کاهش مسافران و بنا به درخواست چارتر کننده صورت پذیرفته، لذا طبق قوانین و ضوابط اطلاع‌رسانی به موقع و استرداد وجه کامل بلیت‌ها به عهده چارتر کننده است.

چنانچه کوتاهی در امر اطلاع‌رسانی و مستردکردن وجه بلیت مشاهده شود مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت کیش ایر یا سازمان هواپیمایی کشور مراتب شکایت خود را اعلام و درخواست رسیدگی کنند.»

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار