رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: در یازده ماهه امسال بالغ بر ۱۷۰ تن فرآورده خام دامی ناسالم از چرخه مصرف مردم استان خارج شد.
کد خبر: ۸۲۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،دکتر مهدی ظفری‌پور ، با اشاره به انجام 90 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، تولید، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح استان در یازده ماهه امسال، اظهار کرد: در این بازدیدها حدود شش هزار مورد تخلف بهداشتی شناسایی شد.

ظفری‌پور ادامه داد: در یازده ماهه امسال 170 تن فرآورده خام دامی از سوی دامپزشکی ضبط، امحا و از چرخه مصرف مردم استان کرمانشاه خارج شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل بیش از 150 پرونده قضایی برای متخلفان، گفت: پرونده های این افراد در حال طی کردن مراحل قضایی است.

ظفری پور تاکید کرد: با متخلفان حوزه سلامت بدون هیچ اغماضی برخورد جدی می‌شود.

ظفری‌پور در ادامه مردم را به خرید فرآورده های خام دامی از مراکز معتبر توصیه کرد و از شهروندان خواست هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به برچسب محصول شامل تاریخ تولید، انقضا و محل تولید توجه کنند.

این مسئول تاکید کرد: توصیه می‌شود مردم از خرید فرآوره‌های خام دامی از مراکز کشتار خیابانی و مرغ زنده فروشی به دلیل مشکلاتی که ممکن است مصرف این فرآورده ها برای سلامتی آنها به وجود آورد، جدا صرف‌نظر کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار