مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به برپایی ۲۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان طی روز‌های ۱۴ تا ۱۶ اسفند، از مردم خواست تا امسال ترجیحا با روش‌های غیرحضوری در جشن نیکوکاری مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۸۲۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 03 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،محسن رخصی ، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در سطح استان در روزهای 14 تا 16 اسفند ماه، گفت: امسال با توجه به تعطیلی مدارس و مصلی های نمازجمعه، تنها 200 پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به بحث بیماری «کرونا» و لزوم درخانه ماندن مردم، توصیه ما این است که مردم از روش های غیرحضوری برای مشارکت در جشن نیکوکاری استفاده کنند.

رخصی تصریح کرد: یکی از این روش‌های استفاده از کُد USSD است و افراد می‌توانند با شماره گیری کُد #1*8877* کمک های خود را به حساب نیازمندان امداد واریز کنند.

وی افزود: در روش دیگر افراد می‌توانند با استفاده از نرم افزار "آپ" کمک های خیرخواهانه خود را واریز کرده و یا می توانند این کمک ها را به شماره حساب 0109390939009 و یا شماره کارت 6037991899939627 واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه تماس با شماره تلفن نیکوکاری 096887 را راه دیگر پرداخت کمک های خیرخواهانه مردمی در جشن نیکوکاری امسال عنوان کرد.

وی افزود: تمام این روش های تا پایان امسال برای جمع آوری کمک های مردمی فعال است و مردم می توانند تا شب عید کمک های خود را به حساب نیازمندان واریز کنند.

رخصی در ادامه با اشاره به جمع آوری بیش از هشت میلیارد و 800 میلیون تومان کمک های مردمی در جشن نیکوکاری سال گذشته پیش بینی کرد، امسال بیش از 10 میلیارد تومان کمک های مردمی در سطح استان جمع آوری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار