داریوش جودکی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: نظارت بربازار با جدیت در حال انجام است وباتوجه به شرایط شیوع کرونا ویروس اولویت نظارت با ملزومات بهداشتی است.
کد خبر: ۸۲۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 04 March 2020

افزایش نظارت ها برای مقابله با تخلفات در سطح بازار کرمانشاه

داریوش جودکی در گفتگوبا خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:گشت ها تعزیرات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن، تجارت و معاونت غذا و دارو و همچنین نیروی انتظامی در سطح شهر مستقر هستند.

وی افزود: اولویت اول ما در حال حاضر نظارت بر ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا ویروس است،این ملزومات شامل ماسک، ژل و الکل است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه بعضی ملزومات بهداشتی به عنوان ماسک با هجوم مردم نایاب شده و مشاهده کردیم که برخی از فروشگاه ها مصالح ساختمانی و ابزار آلات اقدام به فروش ماسک می کنند.

جودکی بیان داشت: فقط داروخانه ها حق فروش این لوازم را دارند، دانشگاه علوم پزشکی متولی این کار است و به مردم توصیه می کنیم فقط از داروخانه هاسطح شهر موارد بهداشتی مورد نیاز را تهیه کنند.

وی تاکید کرد: با تلاش دانشگاه علوم پزشکی، نظارت ها ما و همکاری و همراهی مردم قطعا از این بحران نیز عبور خواهیم کرد و این بیماری را مهار می کنیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار