مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با جایگاه‌دارانی خبر داد که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و از مردم خواست تخلفات را گزارش کنند.
کد خبر: ۸۲۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 07 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،داریوش جودکی ، از تشکیل اکیپ‌های گشت سیار برای نظارت بر جایگاه‌های سوخت خبر داد و گفت: این اکیپ ها متشکل از تعزیرات حکومتی، نماینده دادستانی، بازرس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس امنیت اقتصادی و... است.

وی ادامه داد: در قالب بازرسی‌هایی که صورت می‌گیرد به دو مسئله مهم توجه می‌شود که اولین مورد رعایت مسائل بهداشتی در جایگاه‌ها، وجود دستکش برای استفاده از نازل‌ها و یا سوخت‌گیری توسط متصدی جایگاه است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه متصدیان جایگاه به هیچ عنوان بابت سوخت‌گیری حق دریافت اضافه وجه ندارند، عنوان کرد: با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه خود مردم نیز باید به رعایت بهداشت در پمپ بنزین‌ها حساس باشند و تخلف‌ها را گزارش کنند، تاکید کرد: طی روز ده‌ها نفر به نازل‌های سوخت و یا دستگاه پرداخت الکترونیکی جایگاه‌ها دست می‌زنند که خطر شیوع کرونا را بسیار بالا می‌برد.

جودکی همچنین خرید و فروش بنزین در جایگاه‌ها را نیز تخلف دانست و افزود: سوءاستفاده از کارت‌های سوخت پیگرد قانونی دارد.

وی عنوان کرد: روز گذشته از پنج جایگاه سوخت در سطح شهر کرمانشاه بازدید داشتیم که در این بازدیدها 33 کارت سوخت که با آن خرید و فروش بنزین انجام می‌شد کشف و ضبط شد.

به گفته این مسئول، تشدید نظارت بر جایگاه‌های سوخت ادامه‌دار خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در پمپ بنزین‌ها خصوصا تخلفات بهداشتی که اکنون سلامت مردم را تهدید می‌کند، حتما مراتب را از طریق سامانه 135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار