محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت:با توچه به شیوع یروس کرونا جهت پیشگیری از این بیماری کنترل تب سرنشینان خودرو با پلاک غیربومی در ورودی شهرستان انجام می شود.
کد خبر: ۸۲۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 08 March 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن اشاره به تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: سرنشینان تمامی خودروهایی که پلاک غیر بومی دارند توسط مرکز بهداشت، هلال احمر و اکیپ بهزیستی با مدیریت مرکز بهداشت در ورودی شهر تب سنجی می شوند.

وی در ادامه افزود: علی رغم پتانسیل بالای شهرستان و دارا بودن اماکن تفریحی و تفرجگاه، آثار باستانی و اقامت های بومگردی امسال آمادگی پذیرش و میزبانی از مهمانان و گردشگران را نداریم و هیچ گونه امکانات رفاهی به آن ها ارائه نمی شود.و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه بنگاه های معاملات ملکی شهرستان حق انعقاد قرارداد اجاره ملک با افراد غیربومی را ندارند.

جمالی نیا با بیان اینکه در سرپل ذهاب همچون سایر نقاط کشور تمامی اماکن عمومی ازجمله باشگاه های ورزشی و سالن های عروسی تعطیل است ابراز داشت: غذاخوری و رستوران ها باز بوده اما در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از جمله فردی و محیطی با نظر و توسط مرکز بهداشت پلمب خواهد شد؛ لذا وجود مستندات بهداشت برای پلمپ این واحدهای صنفی ضروری است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در پایان تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم جهت پیشگیری از شیوع این بیماری در فرمانداری شهرستان مصوب شده و اقدامات یاد شده تا ریشه کن شدن کامل این ویروس در شهر ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار