رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با قدردانی از صنوف مختلف به واسطه همراهی در شرایط دشوار شیوع کرونا، به شهروندان امید داد که نگران تامین کالاهای اساسی خود نباشند.
کد خبر: ۸۳۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 15 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سید محمود هاشمی یکشنبه 25 اسفند در جلسه کمیته پیشگیری و مقابله با کروناویروس اصناف فارس، خاطرنشان کرد: برخی صنوف نیز به عنوان کشیک در صورت نیاز آماده ارایه خدمات مورد نیاز مردم خواهند بود.

هاشمی گفت: ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در فارس از پیشنهاد اتاق اصناف مرکز استان در تعیین کشیک برای برخی صنوف در چهارچوب پروتکل های بهداشتی استقبال کرده است.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس ضمن قدردانی از تجار، کسبه و بازاریان شیراز به واسطه همراهی در قطع زنجیره شیوع این بیماری، ابراز امیدواری کرد که با همراهی عموم جامعه از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی گفت: اصناف در همه شرایط پیشقدم بوده اند و امروز همکاری کسبه علیرغم مشکلات ناشی از رکود بازار و امید به رونق کسب و کارشان در شب عید، برای جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تاثیر گذار وموثر است و به دلیل اینکه سطح بازار و واحدهای صنفی محل تجمع جمعیت بوده و یقینا این ایثار و همراهی شان در راستای سلامت جامعه هیچگاه از خاطر مردم قدر شناس شیراز فراموش نخواهد شد.

هاشمی با اشاره به همراهی مدیران فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در فارس، برای جلوگیری از تجمع و تراکم جمعیت مشتریان، از همدلی و همراهی همه اصناف قدردانی کرد و گفت: مدیران مراکز و مجتمع های تجاری شیراز نیز همکاری خوبی در اجرای مصوبه تعطیلی صنوف غیرضروری داشتند.

او اضافه کرد: هدف از تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها عمل به مسئولیتی است که اصناف در قبال سلامتی جامعه دارند که باعث تحسین عموم مردم عزیز این شهرستان قرار گرفت.

عضو کمیسیون نظارت استان فارس گفت: اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز به همراه اعضاء تحت پوشش خود، در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیتهای خیر خواهانه و انساندوستانه و ... پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده اند، و امروز با تعطیل کردن واحد صنفی خود در سنگر دیگری یاریگر جامعه هستند.

وی در پایان با بیان اینکه همشهریان عزیز  به هیچ عنوان نگران کالاهای اساسی نباشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار